Atish pare

 جدایی و دلشکستگی

عشق

- یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن/در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن/هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود/لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن . . .

- بارون که رفتی شبم زیرو رو شد/یه بغض شکسته رفیق گلو شد . . .

- احساس سوختن به تماشا نمی شود/آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم . . .

-این دلی که شکستی مال من نبود خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو ســینه . . .

- کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر می گردی و نگاهش میکنی وقتی دل مرا شکستی ، یک بار بر می گشتی فقط نیم نگاهی می کردی . . .

- خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت، خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . . .

- تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد/ از عاشقی تباهی/از زندگی مصیبت/از دوستی شکستو/از سادگی خیانت . . .

- با تو بودن خیلی وقته که گذشته/بی تو بودن مثل مهر سرنوشته/حالا اسم تو را هی زمزمه کردن/واسه من نه تو میشه نه فرقی داره . . .

- از دشمنان برند شکایت به دوستان / چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم ؟

- از تو متنفرم حتی اگر اندازه تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی/برایت آرزوی مرگ نمی کنم چون باید بمانی و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی /منتظر آن روز هستم مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی

- زتو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران/رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران/ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی/تو بمان و دگران وای به حال دگران . . .

شکست عشقی

- تا که بودیم ، نبودیم کسی / کشت ما را غم بی هم نفسی/تا که خفتیم همه بیدار شدند / تا که مردیم همگی یار شدند/قدر آن شیشه بدانید که هست / نه در آن لحظه که افتاد و شکست . . .

- گفتی شتاب رفتن من از برای توست / آهسته تر برو که دلم زیر پای توست . . .

- یادمان باشد: اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم/که در این بحر دو رنگی و ریا دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم . . .

- تو دل منو شکستی و لی من دل تو رو نمی شکنم/چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است . . .

- دیدی آنرا که تو خواندی به جهان یار ترین/سیـنه را ساختی از عشقش سر شارترین/آنکه می گفت منم بهر تو غمخوار ترین/چه دل آزار شد آخر،چه دل آزار ترین . . .دیدی ای دل ؟

- به تو سپرده بودمش با هزار و یک امید و حالا برای هزارو یکمین بار دلم را می برم تا شکستگی اش را گچ بگیرند!

- از من نخواه ببخشمت، هرگز نمیبخشم تورو، حتی اگه ببخشمت خدا نمی بخشه تورو . . .

- بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش . . .

- بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم

باشد که نباشیم و بدانند که بودیم . . .

- وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت . . .

- فکر می کردم که برام یه رفیق و همدمی تو کویر آرزو باران رحمتی به گمونم آخر عاشقای عالمی بذار راحتت کنم ، فکر می کردم آدمی!

- چقدر سخته کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه . . .

- چقدر سخته تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه زخم همیشگی رو قلبت هدیه داد زول بزنی و بجای اینکه لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری . . .

- چقدر سخته دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده . . .

-



نظرات شما عزیزان:

سپیدگل
ساعت13:16---23 تير 1393
خیلی زیباست خیلی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 20:56 | TARANE |